Ahad, 16 Januari 2011

sambung lagi...

alhamdulillah genap 3 TAHUN saya blaja di UniKL MFI dapat diploma....
pahtu atas arahan ibu, dan adik beradik menyuruh saya sambung agi..

alhamduillah saya telah menyambung Kos Yg Agak padat la...

MECHATRONICS uhu.....

x per2 mungkin dengan bantuan allah, keluarga dan x lupa kawan2 yg sentiasa memberi semangat kepada saya...
huhuhuhuhu...

pada 2.1 .2011
Saya daftarkan diri Di Dewan Perdana UniKL MFI..
igt nak ID no 001..
huhuhuhu kena potong ngan kawan2 sendiri....
dapat lak 005 plak tu,,
x per2...
boleh jer...
janji awal..
masuk jam 9.00 pg keluar jam 9.45..
heheh awal2...
pahtu dapat bilik lak 008A... best2 bilik 2 org... layan giler...

kena lak orintasi.. boringnya dok bilik..
ikut la orintasi,,
bila geng yg orintasi diri ini kadang2 tergelak gak..
asyik2 x der nama lain..
nama saya jer,,
x per...
semua tu tok hiburan semata..
dapat lak oc Ayuni...( nak pgil aper nie)
panggil jer kak ayuni...

tgok gelagat group 16 menjadi hiburan kepada saya..
best2 dapat cantum ngan group 15 & 16...

yg penting time lakonan..
babak 1 sesi displin dan pengarah program( firdaus dan wan fathurahman)
1-8,,, cembilan....
bang thigt in bg..
cepat ckit bg...

babak 2 sesi sukan ( abg hasnan dan abg didi)
angkat tgn kanan..
hai kat kawan2 semua....
senyum macam abg didi taw...

babak 3 program koordinator ( abg din )
saya nak dengar bunyi jantung ngan aircorn jer...
tgn kiri di depan... kedepan kebelakang....
ingat ea.. gaya sotong taw....
pahtu cengkodok, oh congkodok sambal belacan cengkodok....

hehehehehehe

sgt best,, dpat hadia yg menarik...
johan bhgn persembahan lak tu..
ehhehehehehehe
best2....

and lastly....
abg wan kiter nyanyi sgt tersentuh hati ini bila memahami liriknya...
huhuhuhuhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan